ZAKUP INFOSYS POSLOVNOG SOFTVERA – OSNOVNE ODREDBE
Infosys poslovni softver obuhvata računovodstvene i ostale segmente za praćenje poslovanja.
Naši korisnici su agencije za računovodstvo, trgovine na veliko i malo, proizvodna i uslužna preduzeća, poljoprivredna preduzeća, zanatske radnje, školske ustanove, javna i komunalna preduzeća, ugostitelji, hoteli, autoservisi, omladinske zadruge… Infosys poslovni softver se može integrisati sa drugim softverima, na primer: Webshop, Loyaliti programi, CRM, WMS, BI, terensko poručivanje, itd…
Integracija, to jest razmena podataka, radi se preko našeg softverskog modula InfoAPI, koji razvijamo za ove potrebe.
Infosys i Korisnik ugovaraju saradnju po modelu zakupa prava na korišćenje Infosys poslovnog softvera – kratko “zakup”.
Pre ugovaranja Infosys vrši prezentaciju poslovnog softvera, prema potrebama i zahtevima korisnika.
Nakon prezentacije i ponude, Infosys i korisnik ugovaraju zakup.
Cena zakupa zavisi od ugovorenog obima Infosys programa (IP). Obim IP-a se utvrđuje prema potrebama korisnika, a čine ga navedeni faktori (*). Pozovite nas za informaciju o ceni zakupa za vas.
Obuka se posebno ugovara po broju provedenih sati. Obavlja se online ili u vašim prostorijama, prema dogovoru.
U cenu zakupa su uračunate konsultacije o korišćenju Infosys poslovnog softvera. Podrška Infosysa je izuzetno stručna i kvalitetna, po čemu smo najviše prepoznati na tržištu poslovnog softvera.
Instalacija programa, kao i podrška, vrše se online (RDS - remote desktop software - softver za online pristup računarskom sistemu korisnika). Infosys koristi RDS aplikacije: Teamviewer, Anydesk, Rustdesk. Eventualna potreba za terenskim angažovanjem predstavnika Infosysa kod korisnika, posebno se ugovara.
(*) Obim IP-a predstavlja:
1. skup instaliranih programskih segmenata u centrali sa navedenim mestom (grad, opština, selo)
2. maksimalan broj istovremenih pristupa IP-u od strane operatera (usera, korisnika), preko radnih stanica (umreženih računara u LAN) u lokalnoj računarskoj mreži ili udaljenih (koji sa serverom komuniciraju preko Terminal servera (TS) ili TSplusa)
3. broj klijenata ili privrednih subjekata za koje se koristi Infosys program (broj instaliranih baza podataka-pozicija ili tenant)
4. postojanje dislociranih računarskih instalacija; odnosno onih koji nisu unutar jedinstvene lokalne mreže (LAN); obim dislocirane instalicije IP-a se definiše prema prethodnim triju tačaka (1., 2., 3.) s tim što se termin “centrala” menja u termin “dislokacija”.